Monday, June 08, 2009

afganistan











afganistan'a olan yolculuğum uzun bir aşamadan geçti diyebilirim. Her fotomuhabirinin bulunmak istediği bir ülkede güneşin ve tozun ülkesi Afganistan'da bir kurban bayramı geçirdim. Pek iyi şartlarda gerçekleşmese de, fotoğrafın ve haberin bereketi bütün yorgunluğumu bütün olumsuzlukları aldı götürdü. Steve Mccury'nin fotoğraflarıyla tanıdığım Mezar-ı Şerif''teki önünde beyaz güvercinlerin uçuştuğu o güzel mescidte namaz kılma imkanını buldum. Fotoğraf çekmek için tam 3 kez gittim. Sabah gitmek gerekiyor. Ama Steve mccury muhtemelen o fotoğrafını kışın çekmiş. Çünkü bulunduğum günler içerisinde hiç bir vakitte ışık mavi mescite fotoğraftaki şekilde vurmadı. Keyifli ve bereketli bir haber yolculuğu oldu benim için.

3 comments:

neclapolat said...

daha cok fotograf gormek istiyorum ama koyduklarina bayildim. Mezar-i Serif'te karsina cikmamis olsa da genelde isikla aran cok iyi diye dusunuyorum :))

mehmetdemircinews said...

Kardesim namaz kilmissin ama bize dua ettin mi onu merak ediyorum ben. Fotograflar icin soylecek birsey yok herzamanki gibi best...........

a.akpulat said...

Baştan ikinci fotoğrafı her gördüğümde hayran oluyorum, renkler müthiş bence...