Tuesday, April 17, 2007

love ll come through


selam baya olmuştu yazmayalı, aslında bu blog işini bize alıştıran kişi yazmayı bırakmıştı sonra da morgeous bıraktı yazmayı. Belki artık sıkılmıştı yazacak birşeyler mi bulamamıştı rutin devam eden iş yaşamı içerisinde. Ofisi anlatmak belki artık sıkıcı geliyordu. Sadece resimler koymak. Ben güne güzel başladım. 2 3 gündür buralarda yoktum. Dün akşam istanbul'a konya'dan geldim. Konyamız güzel maşallah............. Kadir ile görüşememiştim istanbul'dan ayrılırken. Güne bana birşeyler anlatan love ll come through ile başladım diyebilriiz daha doğrusu bu şarkı beni yazmaya itti. sevdiğim bir arkadaşımın mutlu bir günü bugün daha doğrusu inşallah mutlu olur. Şimdi yerimde otuuyorum işe çıkmayı bekliyorum bir yandan da müzik dinliyorum. Too be far little bit sadness for me nowadays. Take me dont leave me. Baby love lll come through just waiting for you.

No comments: