Thursday, January 25, 2007

bir yanda aşçıların ustası cafer usta bir yanımda james brown



endonezya'dan dönüşümden beri birşeyler yazmadım. Yoğun muydum, aslında pek değil üşengeçlik var üzerimde. Bu hafta yoğun geçti Hrant Dink in öldürülmesi arkasından rutin takipler işler. Tarihi bir gün diyebiliriz cenaze töreni için. Şimdiye kadar hiç bir ermeniye nasip olmamıştır böyle bir kalabalık hepbir ağızdan Hepimiz Hrant'ız hepimiz ermeniyiz sloganları. Bütün sol takımı sahiplendi bir anda. Keşke sağkende sahiplenebilselerdi. Neyse hepimiz ermeniyiz hepimiz kardeşiz diyenlerin arasında tabiki bizim müslüman kardeşlerimiz de vardı. Cinayete tamamiyle kınanması açısından katılıyorum ama keşke hepimiz hrantız diyen zihniyet güneydoğuda ölen şehitlerimizin ardından hepimiz türküz hepimiz ahmetiz veya mehmetiz diyebilse pkk yı bir gerilla olarak değil de bir terör örgütü olarak görebilse diyorum. neyse bu hafta gazetenin ilk resmi sergisi yapıldı. 60 fotograf basıldı ama bir garip vardı cıkartılması gerekti çünkü abinin başka krallıkları da varmış ( ben bilmiyordum) bahis konumuz james brown efsane, rockn roll un kralı diyebiliriz kendisi için (istanbula gelene kadar tanımıyordum desem) ibrahim abinin çektiği foto asılmadı ama madem ki baba bizim de babalara karsı saygımız sonsuz buradan müslüm babayı da söymeden edemeyeceğim. Neyse babayı garip bırakmadım ilk önce aşçıların kralı cafer ustaya takdim ettim kendilerini kim bu dedi abi senin gibi bu adamında krallğı var dedim sen aşçıların kralısın bu adam hem müziğin hem de..................... kralı deyince kahkahayı bastı. Şimdi baba bizim evde çöpten bulduğumuz koltuğun üzerinde oturuyor. Evimize bereket getirmesi dileği ile üçüncü bir kişi arıyorduk masrafları paylaşmak için galiba bulduk.

1 comment:

necla said...

Kursad,
fotografi gordugumde dikkatimi ceken ilk sey neydi tahmin edersin. Cok yakismis, hala yakisiyo yani...
Ya Hrant Dink olumuyle ve cenazesiyle ilgili yaptigin yorumlara katiliyorum.
James Brown burda ''baba'' cidden, Muslum ''baba'' gibi...sahip cikalim tabi...