Monday, November 06, 2006

otoyoldaki tavşan


pazar günü izin günüm olmasına rağmen, bizimkilere yardım etmek için maraton da fotograf çekeyim dedim. İsa'yı köprüye bıraktıktan sonra ben de uzaktan köprüyü kalabalığı çalışayım diye birinci ayağın önünde indim. Tabi saat biraz erkenmiş, yaklaşık 1 saat bekledik. İsa sağolsun abi biz hep bu saatte gidiyoruz diyince saat 7.45 te orada olduk ama çok erken gitmişiz. Köprünün bariyerlerinde yarışı beklerken bir de baktım ki küçük bir misafir var. Sabahın erken saatinde karnı açıkmış olsa gerek birde soğuk bir gündü, otların arasına vuran güneşten faydalanmak için hafif yollu yola çıkmıştı. Koyu sarı tüylü bir tavşan. Tawşan runner. Acayip garibime gitti. İstanbul da köprü yolunda tavşan.

3 comments:

isasimsek said...

ya ama var ya biz gerçekten önceki yıllarda o saatlerde giderdik...

dnzdrl said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dnzdrl said...

"like a roadkill, i'm paralized" diyordu cinsiyetsiz vokal molko. sıradaki parça sevgilisi askerde olanlar için gelsin, placebo söylüyor: pure morning..

sensin alakası yok!