Thursday, November 23, 2006

ölümüne kankayız



ekran karşısındaki ile normal hali hiç bir değil peker açıkalın'ın. Dün salih zengin gaffur ile röportaj yaptı. Çarşamba günleri tüm türkiyenin izlediği avrupa yakasının hit karakteri ölümüne kankayız gaffur. Adamın fotograflarını çekerken ilk önce bir tırstım. Gergin bi adam oyunla gerçek hayatın birbirine girmiş soruları pek sevmiyor. Hatta salih abiyi bir ara tehdit etti. Eğer böyle sormaya devam edersen Gaffur gider dedi. Hafta sonu abanttaydım. Serkan nişanlısı falan. Güzel geçti. Henüz erimemiş kar yığınında poşetle kaydık. ismail in yerinden aldığımız sucukları mangalda yaptık. Önemli bir ayrıntı ata bindim. Güzeldi güzel bir değişiklik oldu. Şu anda işyerindeyyim. Gündem yoğun papa gelmeden önce papayla bu hafta papaz olacak gibiyiz. eylemler, protestolar ve papa.

1 comment:

dnzdrl said...

bugün duymuş olduğum haberden dolayı papayla papaz olacakların başında geliyorum.
demek ata binmen önemli bir ayrıntı. ala ala tuhaf.
canım sıkılıyor maç var izin günlerimin iptal olmasından nefret ediyorum. hafatayada bana iki gün izin vereceğini hiç ama hiç tahmin etmiyorum. Ne zaman böle bişi oldu ki şimdi olsun. bizim saflar inanıyor işte :0)
annem gitti yalnızım :0(