Wednesday, November 08, 2006

kuru ve az pilav lütfen



mehmet abi kuruyu yerken aklımdaydın, hemen fotografını çekeyim dedim. Gerçi sana ayıp olacak ama bir de usta abiyle karşılıklı yerken çektirdik. Abi seni özledim. Keşke burada olsaydın diye içimden geçirmedim değil. Süleymaniyede öğle namazını kıldım. Sonra kuru tek yenmez dedim usta abiye bi telefon abi neredesin leventteyim dedi, abi kurufasulye yiyelim dedim hiç hayır diyemez hemen tamam dedi. 13. de buluştuk. Emre soncan, usta abi ve ben. Senden bahsettik. Bütün gazeteye galiba süleymaniyedeki kurucuyu sen öğrettin. Sabahtan aklımdaydı aslında bugün gideyim diyordum hem mehmet abi ile geçirdiğimiz zamanları yadedecektim. Muhabir çağrı çobanoğluydu işin erken biterse beraber gidelim demiştim ama işi geç bitecekmiş. Dönüp bana beni mehmet demirci oraya götürmüştü dedi. Ben de ya gazetede herkesi zaten mehmet abi oraya götürmüştür dedim. Abi yani sen vardın bugün. Özledik seni Allah a emanet ol. Kendine iyi bak.

1 comment:

cananpolat said...

aslında karnım aç değil ama canım kuru fasulye çekti,yanında da kuru soğan.ağzım mı kokacak boşverrrr.bu saatte hala gazetedeyim ne güzel ne güzel:(