Friday, November 03, 2006

istanbul'da kar


Bu sabah erken uyandım. Dünkü üşümenin ardından sıkı sıkı giyinip işe erken gitmeye karar verdim. İstanbul'da dün itibariyle havalar acayip soğudu. Hava sıcaklığı yaklaşık 8 derece falan. Hafta sonu yedigöller planımız da suya düştü. Deniz'in hazır çorbalarından bir tane çarptım ağrıyan boğazıma iyi gelir diye içiyorum. Dün beyrut fotoğrafları ile ilgili Kanal D'nin yan kanallarından biri için röportaj yaptılar. Beyruttaki canlı yayından sonra ilk defa kamera karşısına geçtim. Röportajı yapan kişi soru sormuyorum siz genel anlatıyorsunuz diyince biraz zor geçti tabi. Ne anlatayım diye düşünüyor insan. İstanbul'a kar kuzeyden geliyor. Sevinelim mi ağlayalım mı bilmiyorum. İstanbuldaki her kar yağışı bizim için bir kabusa dönüşüyor diyebilirim.

1 comment:

dnzdrl said...

deniz'in hazır çorbaları... deniz'in hazırlıksız bakışları, aniden düşen yüzü, aniden parlayan gözü..

"seksen şairi misin, nesin?" diyen iç sesime de "seviyorum seni, efendi ol!" diyorum.

hörmetler..