Saturday, October 28, 2006

olan yine bize oldu


yarın, hatta şu saatler itibariyle cumhuriyetin bilmem kaçındı kuruluş yıldönümü. Bu yıl çok şaşalı kutlanıyor cumhuriyetin kuruluş yıldönümü. 5 milyon ytl harcanmış boğaziçi köprüsünü aydınlatmak için. Saat 6 da dedikleri aydınlatma işlemi saat 8 de başlayınca biraz üşümekle birlikte biryerlerim dondu. Şimdi saat 12 20 cihandayım kadirler çorba içelim kürşat seni bekliyoruz dediler ardından da telsiz anonsuyla işe çıkmışlar onları bekliyorum.. vakti nasıl değerlendireyim derken aklıma blog geldi. Yorucu oldu bu akşam gerçi fena birkaç kare çıkmadı ama üşüdüm ve yorulduk. Serkan ve özlem de geldiler köprüdeki görsel showu izlemek için ama Özlem için tam bir kabusa dönüştü. Kız dondu. Hadi şuraya gidelim dondun dedim köşeye gittik rüzgardan korunalım derken neredeyse havai fişekleri kaçırıyordum. Neyse birşeyler çektim.

3 comments:

necla said...

E biz olsaydik birlikte izler miydik isik gosterilerini...ahh nasil da deniz kokusu cekerdik icimize bir yandan usurduk. Kursad, ne olacak bu insanin hali?nereye giderse gitsin gurbeti yasiyor. sanki hep ait olmasi gereken yerde degilmis gibi. Hayirli olsun blog'un ama bakiyorum herkesler kullaniyor artik. Vatana millete hayirli bir icat olmus galba! :))

dnzdrl said...

senden daha kısa cülmeler bekliyoruz kürşat :0)

nesli said...

himm simdi oldu mu cumhuriyetin bilmem kacinci yili demek.. londrada bulunan biri olarak christmas heyecaninin 3 ay onceden basladigini gormek, hatta 500 yil once parlamento binasini tek basina yakmaya kalkismis -tabii ki basaramamis- adami anma ugruna 3 haftadir her aksam havai fisek seslerinden iyice bikmis olmak ulkemdeki bayramlari ve onemli gunleri ozlememi sagliyor.

ben mustafa kemal'e ve cumhuriyete cok sey borclu oldugumuzu dusunuyorum. musluman ulkelerin tek modern yuzu gibi hissediyorum geldigim yeri. ama neyse ki m.kemal bugunleri gormedi!! cumhuriyet bayramimiz kutlu olsun :)