Tuesday, October 24, 2006

bayramın ikinci günü şirketteyim

Bayramın birinci gününde birşeyler yazamadım. Bayram namazından sonra aldığım haberle canım sıkıldı. Ama Allah'a şükür korktuğum gibi değilmiş. Şimdi şirketteyim, bayramda çalışıyorum demiştim para kazanmak lazım. Herşey normal şeklinde devam ediyor. Dün sabah eyüp sultan camiine giderken mehmet demirci aradı. Genelde bayram namazlarına beraber giderdik aklımdaydı o da beni düşünmüş (kalp kalbe karşıdır derler ya) aradı. Çok sevindim, eksikliği serviste acayip belli oluyor. O gittiğinden beri süleymaniye de kuru fasulye yemek nasip olmadı, kocamustafa paşadaki hamama da gidemedim, tereyağlı bulgur pilavı da yapmadım, yoldaki satıcılardan tavuklu pilav da yemedim. Yani güzel şeyler yapmıştık beraber, ama orada olması beni mutlu ediyor. Allah yolunu açık etsin.

2 comments:

dnzdrl said...

sizin blogunuz olurda benim olmaz mı. neyse, hmmm, (seni anlatan kelimelerle bitiriyorum ) commentimi

necla said...

o ne kuru fasulyedir ama ezan okunur genellikle cuma ezanidir.beyazitta ya solcularin yada kendine islamci diyenlerin eylemi vardir genellikle cuma biter biraz bagirilar sonra dgilirlar. hizli adimlarla suleymaniyey gidersinki arac gelmeden krnini doyurmak icin. verirsin siparisi kuru fasulye cacik pilav tursu sogan,ee guzelim ekmek dana gibi olana kdar yersin yaninda organize edbilmissen bi kac arkadasta vardir ardindan cay sigara gazteden araba gelir ama kimse o arabayla donmez gazeteye herkes muhakak baska ise yetismek icin ugrasir dostum kursat sen beni bekleme git kurufasulya yemeye isallah o lezzeti newyork ta bulmayi umut ediyorum